در انگليس ، ما مي دانيم كه رقابت افزايش يافته است ، زيرا منابع اصلي بودجه اي كه طي 30 يا 40 سال گذشته به آنها اعتماد كرده ايم ، يا در حال انقباض هستند يا در حال كاهش هستند"
جو جنكينز ، مدير تأثير حمايت و درآمد در انجمن كودكان ، سال گذشته در كنگره بين المللي جمع آوري كمك هاي مالي سخنراني كرد. عليرغم افزايش رقابت در اين بخش ، موسسات خيريه از ديجيتال براي همكاري براي تمركز توجه سياست ها ، افزايش ديد و فرصت هاي مالي استفاده مي كنند.ارائه تأثير در برابر واقعيت سخت بودجه محدود باعث شده است كه موسسات خيريه از نظر مالي تحت فشار قرار گيرند.همكاري با خيريه
سال گذشته 666 موسسه خيريه تعطيل شدند كه نسبت به سال قبل 27٪ افزايش داشته است. دلايل تعطيلي روشن بود - كاهش درآمد اهدا كنندگان ، همراه با عدم اعتماد گروه ها را به سمت پايان دادن به عمليات سوق داد. با اين حال ، برخي از انواع بسته ها نتايج مثبتي را نشان مي دهند. خيريه ها به طور داوطلبانه تعطيل شدند ، يا سازماندهي خود را به ساير گروههاي همفكر انتقال دادند و اين نشان داد كه اين مأموريت خيريه انجام شده است.
خيريه ها نيز ممكن است از منظر بازاريابي مورد چالش قرار گيرند. نويسنده مهمان خيريه ديجيتال ، جان پيون خاطرنشان مي كند: ”در جستجوي پرداخت شده ، هزينه تبليغات به طور م inثر در يك حراج محاسبه مي شود. موسسات خيريه براي هر كليك بايد پيشنهادات خود را عليه يكديگر ارائه دهند. " تأثير هزينه تبليغات از مبلغي كه مستقيماً به خيريه مي رود كم مي كند ، زيرا سازمان ها به گونه اي در برابر يكديگر قرار مي گيرند كه با همكاري خيريه ها مي توان از اين كار جلوگيري كرد. رقابت از خارج از بخش داوطلبانه نيز حاصل شده است.
گزارشي از سوي بنياد بانك لويدز نشان داد كه "شواهد اندكي در مورد" پيشنهاد "متمايز از بخش داوطلبانه به طور كلي ، يا به طور خاص از موسسات خيريه كوچك وجود دارد ،" ذكر مي كند كه انواع ديگر سازمان ها تأثير يا خدمات مشابهي را ارائه مي دهند.